ოქროს საწმისი - მითი თუ სინამდვილე ?
პროექტის თემა | ოქროს საწმისი - მითი თუ სინამდვილე? |
მთავარი პრობლემა | მოსწავლეებს უჭირთ ქართული და უცხოური კულტურის ურთიერთგავლენის გააზრება,დისციპლინათშორისი კავშირების დანახვა და მასალის ერთ მთლიანობად მოაზრება. |
პროექტის აქტუალობა | მოსწავლეები შეიძენენ ცოდნას ქართული და უცხოური კულტურის ურთიერთგავლენის შესახებ,დაამყარებენ კავშირს საგნებს შორის, გამოუმუშავდებათ უნარი პრობლემის იდენტიფიკაციის,გადაჭრის გზების ძიების,მიგნების და განხორციელების.მუშაობის პროცესი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კვლევითი,თანამშრომლობითი ,შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას.მოეჩვევიან ანალიზს,კრირიკულ აზროვნებას,რასაც გამოიყენებენ ყოველდღიურ ცხოვრებაში. |
პროექტის მიზნები |
|
შეფასებაის საგანი და პროცედურები | დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
|
წინასწარი ცოდნა | მოსწავლეებმა იციან ბერძნული სამყაროს შესახებ,პოლისები და პოლისების მმართველობის ფორმების შესახებ. აქვთ უნარი ინფორმაციის მოპოვების ,კლასიფიცირების,ანალიზის,კრიტიკული აზროვნების და თანამშრომლობის. |
მონაწილეთა ასაკი | მე-9 კლასი |
ვადები/ხანგრძლივობა | 2 კვირა |
მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას |
|
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები | კომპიუტერი,ინტერნეტი,ფორნატი,თაბახის ფურცლები,მარკერები,პრინტერი,რუკა,ვიზუალური მასალა,ტექსტის ფრაგმენტები (აპოლონიუს როდოსელის „არგონავტიკა“,ევრიპიდეს „მედეა“) საქართველოს ისტორია ბავშვებისათვის.2011წ. |
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები) | ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 1 . თემის შერჩევა. დღე1. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 2 . საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება. დღე1. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 3 .პროექტის გეგმის შემუშავება და შემდეგი ფუნქციების გადანაწილება ჯგუფში:ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში,ინფორმაციის დამუშავება ტექსტებში,ფოტო მასალის მოძიება,მოძიებული იფორმაციის ანალიზი. დღე2-5. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 4 .შუალედური შეხვედრა. დღე 6. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 5 .კონსულტაცია ხელოვნების მასწავლებელთან. დღე7. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 6 .კონსულტაცია გეოგრაფიის მასწავლებელთან. დღე7. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 7. შუალედური შეხვედრა. დღე8. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 8. პროდუქტის მომზადება-სლაიდ შოუ.დღე 8-9. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 9. პროდუქტის მომზადება.(კედლის გაზეთი). დღე 10-11. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 10. პრეზენტაცია. დღე13. ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა11 .პროექტის შემაჯამებელი შეფასება მოსწავლეთა თვითშეფასება 3.2.1. სტრატეგიით. დღე13. პროექტის პრეზენტაციის შეფასება აუდიტორიის მიერ,მისაღწევი შედეგების მიხედვით,რომელიც მასწავლებლის მიერ თვალსაჩინოდ იქნება წარმოდგენილი პროექტორის გამოყენებით. |
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან | ხელოვნება,გეოგრაფია.
|
პროექტის ფასილიტატორი | სვეტლანა კერესელიძე,svetakereselidze@gamil.com |
Комментариев нет:
Отправить комментарий