პროექტები

                                 ოქროს საწმისი - მითი თუ სინამდვილე ?





პროექტის თემაოქროს საწმისი - მითი თუ სინამდვილე?
 მთავარი პრობლემამოსწავლეებს უჭირთ ქართული და უცხოური კულტურის ურთიერთგავლენის გააზრება,დისციპლინათშორისი კავშირების დანახვა და მასალის ერთ მთლიანობად მოაზრება.
პროექტის აქტუალობამოსწავლეები შეიძენენ ცოდნას ქართული და უცხოური კულტურის ურთიერთგავლენის შესახებ,დაამყარებენ კავშირს საგნებს შორის, გამოუმუშავდებათ უნარი პრობლემის იდენტიფიკაციის,გადაჭრის გზების ძიების,მიგნების და განხორციელების.მუშაობის პროცესი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კვლევითი,თანამშრომლობითი ,შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას.მოეჩვევიან ანალიზს,კრირიკულ აზროვნებას,რასაც გამოიყენებენ ყოველდღიურ ცხოვრებაში. 
პროექტის მიზნები
  • ისტორიაIX.7.მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ქართული კულტურის სხადასხვა დარგის ჩამოყალიბებისა და განვითარების შესახებ.
  • მსჯელობს ყველაზე მნიშვნელოვან ქართული და უცხო კულტურის ურთიერთობისა და ურთიერთგავლენის შესახებ.განიხილავს ერთ კონკრეტულ მაგალითს,მაგ.ურთიერთობა ბერძნულ სამყაროსთან.
  • ინფორმაციის მოპოვების,კლასიფიკაციის,საქმიანობის ორგანიზების,კვლევითი,თანამშრომლობითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
  • საგანთაშორისი კავშირის დამყარება.
  • ისტის გამოყენება საკითხის დამუშავებასა და პროდუქტის შექმნა-წარდგენაში. 
შეფასებაის საგანი და პროცედურებიდაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
  1. პროექტის განხორციელების პროცესი
  2. ისტ-ის გამოყენება თემის დამუშავებას, პროდუქტის შექმნასა და პეზენტაციის დროს.
  3. პროექტის პროდუქტის პრეზენტაცია.
 შეფასება-მოსწავლეთა თვითშფასება 3.2.1 სტრატეგიით და პრეზენტაციის შეფასება აუდიტორიის მიერ.
წინასწარი ცოდნამოსწავლეებმა იციან ბერძნული სამყაროს შესახებ,პოლისები და პოლისების მმართველობის ფორმების შესახებ.
აქვთ უნარი ინფორმაციის მოპოვების ,კლასიფიცირების,ანალიზის,კრიტიკული აზროვნების და თანამშრომლობის.
მონაწილეთა ასაკიმე-9 კლასი
ვადები/ხანგრძლივობა2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
  • ისტორიაIX.7.მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ქართული კულტურის სხადასხვა დარგის ჩამოყალიბებისა და განვითარების შესახებ.
  • მსჯელობს ყველაზე მნიშვნელოვან ქართული და უცხო კულტურის ურთიერთობისა და ურთიერთგავლენის შესახებ.განიხილავს ერთ კონკრეტულ მაგალითს,მაგ.ურთიერთობა ბერძნულ სამყაროსთან.
  • ინფორმაციის მოპოვების,კლასიფიკაციის,საქმიანობის ორგანიზების,კვლევითი,თანამშრომლობითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
  • საგანთაშორისი კავშირის დამყარება.
  • ისტის გამოყენება საკითხის დამუშავებასა და პროდუქტის შექმნა-წარდგენაში. 
  • სლაიდ შოუს შექმნა.
  •  მოსწავლეები შექმნიან კედლის გაზეთს და გააკეთებენ პრეზენტაციას.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსებიკომპიუტერი,ინტერნეტი,ფორნატი,თაბახის ფურცლები,მარკერები,პრინტერი,რუკა,ვიზუალური მასალა,ტექსტის ფრაგმენტები (აპოლონიუს როდოსელის „არგონავტიკა“,ევრიპიდეს „მედეა“) საქართველოს ისტორია ბავშვებისათვის.2011წ.
პროექტის მსვლელობა
(ძირითადი აქტივობები)
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 1 . თემის შერჩევა.  დღე1.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 2 . საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება.  დღე1.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 3 .პროექტის გეგმის შემუშავება და  შემდეგი ფუნქციების გადანაწილება ჯგუფში:ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში,ინფორმაციის დამუშავება ტექსტებში,ფოტო მასალის მოძიება,მოძიებული იფორმაციის ანალიზი.  დღე2-5.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 4 .შუალედური შეხვედრა. დღე 6.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 5 .კონსულტაცია ხელოვნების მასწავლებელთან. დღე7.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 6 .კონსულტაცია გეოგრაფიის მასწავლებელთან. დღე7.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 7. შუალედური შეხვედრა. დღე8.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 8. პროდუქტის მომზადება-სლაიდ შოუ.დღე 8-9.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 9. პროდუქტის მომზადება.(კედლის გაზეთი). დღე 10-11.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა 10. პრეზენტაცია. დღე13.
ა ქ ტ ი ვ ო ბ ა11 .პროექტის შემაჯამებელი შეფასება მოსწავლეთა თვითშეფასება 3.2.1. სტრატეგიით. დღე13.
პროექტის პრეზენტაციის შეფასება აუდიტორიის მიერ,მისაღწევი შედეგების მიხედვით,რომელიც მასწავლებლის მიერ თვალსაჩინოდ იქნება წარმოდგენილი პროექტორის გამოყენებით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
  ხელოვნება,გეოგრაფია.
  • მსჯელობს ყველაზე მნიშვნელოვან ქართული და უცხო კულტურის ურთიერთობისა და ურთიერთგავლენის შესახებ.განიხილავს ერთ კონკრეტულ მაგალითს,მაგ.ურთიერთობა ბერძნულ სამყაროსთან.
პროექტის ფასილიტატორისვეტლანა კერესელიძე,svetakereselidze@gamil.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий